29 Şubat 2012 Çarşamba

BABET TOKASI DIY

Mangodan uzun zaman önce aldığım bir babet vardı. Birkaç giymeye tokası düştü yaptırdım bir daha düştü sonra bir daha derken babeti bir köşeye kaldırmıştım. Oradan aldığım ayakkabılar hep problemli çıkıyor nedense bana mı denk geliyor anlamadım. Bende toka izi olan yere bir güzellik yapayım dedim ve tülden kenarlarını yakarak güller yaptım . Babete monte ettim. Bir çiçek için 6 parça kullandım kalıbım da su bardağı oldu. Kesip kenarlarını ateşe tutarak gül yaprakları elde ettim ve üstüste hepsini birleştirdim . Güzel oldu sanki. Bu şekilde bir müddet daha giyilir bu babetler....



6 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel olmuş iyi fikir :)

PATULYA dedi ki...

teşekkürler aynur (:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

minik dokunuşla sanki bambaşka ayakkabı gibi dimi:)

PATULYA dedi ki...

evet...insanın kendi yaptığı bir başka oluyor (:

tarchinbyseden dedi ki...

kesinlikle harika olmuş, elinize sağlık :)

PATULYA dedi ki...

çok teşekkür ederim tarchin (: