5 Temmuz 2012 Perşembe

BODRUM VE ALANYA TATİLİ İZLENİMLERİ !

Uzun zamandır blog camiasına zaman ayıramamakla beraber 10 günlük bir tatildeydim. Önce Bodrum sonra Alanya ...

Bodrum' a ilk defa gittim. Mimari olarak çok güzel tüm binalar çatısız ve beyaz ama bundan öte birşey göremedim açıkçası eğer gece hayatını seviyorsanız Bodrum sizin için biçilmiş kaftan yoksa tarihi birşeyi yok .... Hatta birkaç değirmenden başka tarihi eser yok . Turistler o değirmenlerin resmini çektikçe ah İstanbul dedim durdum açıkçası . Orada Club Dedeman' da konakladık. Devremülk usulü pek bana hitap etmiyor tatile gittin mi yemek yapmayacaksın ! veya ne yesem diye düşünmeyeceksin .... Açıkçası daha lüks bir yer bekliyordum clup dedeman ın devremülklerini bakımsız ve eski buldum eşyaları kullanırken deterjana boğdum resmen ! yani beklediğim gibi çıkmadı oradan devremülk alır mıyım ? Hayır !

 
Burada da çektiğim birkaç manzara resmi ve havuzdaki konuğumuz kedicik var...



Daha sonra Alanya ' ya  Bera otel ' e geçtik .kesinlikle dört dörtlük... muhafazakar insanların rahatça tatillerini geçirebileceği bir otel . Orada güzel bir tatil yaptık açıkçası . Personelin ilgisi alakası, otelin avantajları bir hayli fazla ! Alternatif tatili süper birşey bence (: Alanya' ya Adenya otel açılmış orası da alternatif tatil web sitesini inceledim güzel bir yere benziyor ayrıca kadın ve erkek için ayrı ayrı plajları olması güzel bir artı. Bera da sadece havuz' a girebiliyorsunuz ! Belki seneye oraya gideriz kısmet . ( Bera otelin resimlerini pek çekmedim web sitesinde zaten tüm resimleri görebilirsiniz ama yemeklerde gösterdikleri özene hayran kaldım özellikle karpuz sanatına (: bakınız ! )



1 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

canım benim kareler harikaydı...
kocaman sevgiler...