16 Ocak 2013 Çarşamba

AKVARYUM

Aslında yeni değil 1,5 ay önce gittik ama yeni yükledim fotoğrafları ....
Florya Akvaryum çok çok beğendim... Pazar günü ne yapsak sorusunun cevabı olabilir.  (Gitmeyenler için tabi )




               Galiba en sevdiğim balık da Vatoz :) ( Aynalı vatoz hani dokununca elektrik falan veriyor )






                                 Birde amazon ormanları var. Ortam harikaydı güzel yapmışlar.


                                                                        bye bye



2 yaşında erkek çocuğu ile gidince çocuğun peşinde koşturmaktan fazla ayrıntıya giremiyorsun doğal olarak ... O yüzden balıklar hakkında teknik bilgi edinemedim :)

Kombin de fazla belli değil ; Şal Armanda , Tunik Modanisa , Kot Adil Işık

2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzelmiş resimler canım, ben cnnt :)

PATULYA dedi ki...

canım benim saol :)