5 Mayıs 2014 Pazartesi

Biraz dekorasyon

1 aydan az bir zamanda evimi taşıyacağım aylardır kafamda tasarımlar yapıyorum yazıyorum çiziyorum ... Bloğumda da sizlere fikir verebilmek amacıyla adım adım herşeyi paylaşıcam. Çevredemdeki dostlarımda bana sürekli danışıyorlar buradan okumaları daha rahat olur (: Uzmanlarına kadar danıştığım dekorasyon üzerine şunu diyebilirim ki artık avangart modeller in olmuş durumda. Her yerde görebilirsiniz klasiği modern çizgilerle buluşturmayı çok iyi başarmışlar. Lükens ayaklar modernleşmiş döşemeler günümüze uygun parlak kadifeye geçmiş vs. 
Ben salondan bahsetmek istiyorum . Şu an mevcut koltuğumu ve berjerlerimi ciddi anlamda rengine kadar tadilata sokuyorum ...


Kendilerini 5 yıl önce tepehome dan almıştım inanılmaz Sağlamlar. Onları elden çıkarmaya kıyamadım. Resimde gördüğünüz orijinal hali son halinide paylaşıcam. Bittiğinde neler yapıldığını açıkça yazarım. Yemek masası sandalye ve konsol siparişini de nihayet verebildim ( uzunnn bir araştırmadan sonra) çok içime sindi el oyması detayları var ve beyaz ipek mat olacaklar . Şimdi sizi biraz avangart modelle başbaşa bırakayım (:








Hiç yorum yok: