15 Haziran 2014 Pazar

Tv ünitesi

İşte size tv ünitem ... Hikayesi karışık önce ikeaya uğradım satış elemanlarından bilgi aldım çizim yaptırdım ortaya çok güzel bir ünite çıktı fakat benim amacıma hizmet edemedi (: bir kısmını kitaplık olarak kullanmak istiyordum satış elemanı ağır kitaplar için fazla sağlıklı olamayacağını söyleyince bu sefer mobilyacılardan araştırmaya başladım. Halihazırda hiçbir üniteyi beğenmedim.  ya modelini beğendim boyutu istediğim gibi çıkmadı ya da kalitesi iyi gelmedi... Araştır araştır en sonunda yaptırmaya karar verdim ... İstediğim modeli çizdim mobilyacım yaptı (: oda büyük olduğu için  fotoğrafta küçük duruyor fakat devasa oldu (: ama tam istediğim gibi bir depolama alanı da elde ettim. Yaptığım Tasarım ile Çevremden tam not aldım . Bende çok beğendim ... Görüşmek üzere ! 

Hiç yorum yok: