20 Haziran 2014 Cuma

YILDÖNÜMÜ

Evlilik yıldönümünüzü hiç unuttunuğunuz oldu mu ?

Maalesef o hataya düştüm ve unuttum. hayatın koşturmacası ve yoğunluğunun beni dönüştürdüğü hale bakıyorum da bundan sonra kendime ve eşime daha fazla vakit ayıracağım kesin... 


İş yerime gelen çiçekle hatırladım bu özel günü. çiçekçiyi görünce bugün doğumgünüm değil yanlış geldi dedim :)  onun verdiği cevap da şu : bugün evlilik yıldönümüz 5. yılınız bitti . nice senelere ...

bürodaki arkadaşlarla resmen gülme krizine girdik. harika bir sürpriz oldu...

İş hayatında insanların kıskançlığı , bencilliği rüzgar gibi yüzüme savrulurken bu çiçekler güneş gibi doğdu kalbime...

Karşındaki kıskanıp ona kötü davranmak bencillik etmek yerine onun gibi olmaya çalışsan kesin daha mutlu olursun . Ben bu insanları çözemiyorum. Hiç anlamadım bundan sonra da anlayamayacağım...

Sizin gibi olmadığım için ne kadar şanslıyım ne kadar şükretsem az....

Ama bana iyilik bütün bunlar. Daha çok hırslanıyorum. Daha çok çalışıyorum.

Hayatın hep iyi yönlerini yakalıyorum. Mutlu oluyorum. Sizin gibileri hayatımdan atıyorum. Bana bu fırsatı verdiğiniz için ayrı ayrı teşekkürler.... Sevgiler....

Hiç yorum yok: