11 Ağustos 2014 Pazartesi

Yastık dikimi

Geçen hafta (oğluma beraber) fermuarsız yastık diktim oldukça pratik ve kolay dikişe yeni başlayanlar bol bol çanta ve yastık kılıfı dikebilirler (: 

Halihazırda biraz kumaş parçam vardı . Hem çocuğumla etkinlik saatimizi hareketlendirmek hemde mevcut parçayı değerlendirmek amaçlı yastık kılıfı dikmek istedim . 

Yastık kılıfı fermuarsız ve düğmesiz olacak kılıf yastığın içine geçiyor. Bilirsiniz (:

Bunun için 2 parça kumaşa ihtiyacımız var. Enleri birbirine eşit fakat kumaşın 1 parçasının boyunun diğerinden 15-20 santim aralığında fazla olması gerekiyor . 

Kumaşları yüzü yüzünde koyup kenarlarını dikiyoruz . Uzun kalan kısmın baskı payını dikip kapak gibi kapatıyoruz ve kapattığımız yerin 2 kenarını da dikiyoruz

Daha sonra kumaşı çeviriyoruz ve yastığı yerleştiriyoruz . Ben yüzüne biraz süsleme yaptım . Keçeden parça kesip ütü ile yapışan zımbayla süsledim içine yapma çiçek dalı yerleştirdim . 







Hiç yorum yok: