9 Eyl├╝l 2015 ├çar┼čamba

Scrapbook

40. Haftan─▒n sonundan selamlar ­čśü
Haz─▒r bebek baya─č─▒ Gecikmi┼č iken bu yaz─▒y─▒ da yazmak istedim . 



Bebek an─▒ defterlerini nedendir bilmiyorum ama gereksiz buluyorum . Bu Y├╝zden scrapbooking olay─▒na el atmak istedim ├ž├╝nk├╝ bu ├žok e─členceli ve tam da benim Tarz─▒m ­čśé 

├ľncelikle scrapbooking nedir nas─▒l yap─▒l─▒r bunlar─▒ anlatal─▒m . 

Asl─▒nda foto─čraf alb├╝md├╝r ama g├╝nl├╝k tutma ┼čeklinde haz─▒rlan─▒r. Her Foto─čraf─▒n bir hikayesi vard─▒r. Bir objesi vard─▒r. Onu anlatacak bir ka─č─▒t, boncuk , D├╝─čme, vs vard─▒r. K─▒sacas─▒ g├╝nl├╝─č├╝m├╝z├╝ foto─črafl─▒ ve somut e┼čyal─▒ tutuyoruz. Gazete dergi k├╝p├╝rleri dahil  her┼čey dahil ...

─░lk ├Ânce nas─▒l bir alb├╝m kullanaca─č─▒m─▒za karar vermemiz laz─▒m. Hatta alb├╝m yerine ├že┼čitli ebat ve renklerde bulunan ajanda da kullan─▒labilir. tamamen yarat─▒c─▒l─▒k meselesi. 

Ben bu noktada tabi ki defterimi kendim Yapt─▒m . Evde bulunan bir ajanda english home dan kalma ambalaj ka─č─▒d─▒ yine evde bulunan ├ži├žek vs. Silikon tabancas─▒ ile yap─▒┼čt─▒rd─▒m ├╝zerine y─▒pranmamas─▒ i├žin ayr─▒ca jelatin kaplad─▒m. ├çok e─členceli oldu 

Ben foto─čraf g├╝nl├╝─č├╝m├╝ ├çocuklar─▒m i├žin genellikle analog makinadan tutmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum. (─░nstaxmini 8) Ama normal foto─čraflar─▒ da hayal g├╝c├╝n├╝ze g├Âre keserek kullanabilirsiniz. 
Sonra
├že┼čitli ┼čekillerde kesen makaslar - renkli ka─č─▒tlar- yap─▒┼čt─▒r─▒c─▒ - ┼čekilli delge├ž - de─či┼čik ├ž─▒kartmalar- ├žift tarafl─▒ renkli bantlar vs. edinin.

G├╝n├╝n hat─▒ra resmini sayfan─▒za yap─▒┼čt─▒rmadan ├Ânce tasar─▒m─▒n─▒ yapman─▒z laz─▒m. nas─▒l bir ┼čablon ├žal─▒┼čmak istiyorsan─▒z a4 ka─č─▒da ├žizebilirsiniz. kullanaca─č─▒n─▒z dekor objelerini belirleyin ve  tasarlay─▒n sonra yap─▒┼čt─▒r─▒n. 

Internette Detayl─▒ arama yapman─▒z─▒ fikir edinmek a├ž─▒s─▒ndan tavsiye ederim . 

Anne of Green Gables ─▒n yazar─▒ L.M. Montgomery de (1874-1942) kendi ki┼čisel scrapbook serileriyle  bilinir. Yazar─▒n bir ka├ž scrapbookuna http://lmm.confederationcentre.com/ adresinden ula┼čabilirsiniz . 

├çok zevkli bir hobi kolay gelsin­čÖő­čśŐ

 


1 yorum:

├ťMRAN TUNCER dedi ki...

merhaba ne g├╝zel blo─čunuz var yeni ke┼čfettim, takipdeyim, bende beklerim :)